| Servis
 
 Společnost AmiCom Teplice s. r. o. má vybudované 24hodinové zákaznické dohledové centrum. K dodávaným zařízením poskytuje společnost AmiCom Teplice s. r. o. též  záruční a pozáruční servis s reakční dobou do 4 h.
 Aby měl zákazník jistotu, že k servisnímu zásahu dojde v co nejkratší době, je možno s ním uzavřít Servisní smlouvu, která přesně vymezuje dobu, ve které bude závada odstraněna.
 Servis zajišťovaný společností AmiCom Teplice s. r. o. na základě Servisní smlouvy zahrnuje zejména tyto činnosti: Zajištění provozu pobočkové telefonní ústřednyOdstraňování poruch na telefonní ústředněÚdržba ústředny  Periodické měsíční kontrolyDálkový dohledRekonfigurace pobočkové ústředny dle požadavků klienta
 
 |