Servis
Společnost AmiCom Teplice s. r. o. má vybudované 24hodinové zákaznické dohledové centrum. K dodávaným zařízením poskytuje společnost AmiCom Teplice s. r. o. též záruční a pozáruční servis s reakční dobou do 4 h.
Aby měl zákazník jistotu, že k servisnímu zásahu dojde v co nejkratší době, je možno s ním uzavřít Servisní smlouvu, která přesně vymezuje dobu, ve které bude závada odstraněna.
Servis zajišťovaný společností AmiCom Teplice s. r. o. na základě Servisní smlouvy zahrnuje zejména tyto činnosti:
- Zajištění provozu pobočkové telefonní ústředny
- Odstraňování poruch na telefonní ústředně
- Údržba ústředny
- Periodické měsíční kontroly
- Dálkový dohled
- Rekonfigurace pobočkové ústředny dle požadavků klienta
|