O společnosti
Produkty a služby
Servis
Kontakty
Mapa serveru
Česká verze English version

Servis



Společnost AmiCom Teplice s. r. o. má vybudované 24hodinové zákaznické dohledové centrum. K dodávaným zařízením poskytuje společnost AmiCom Teplice s. r. o. též záruční a pozáruční servis s reakční dobou do 4 h.

Aby měl zákazník jistotu, že k servisnímu zásahu dojde v co nejkratší době, je možno s ním uzavřít Servisní smlouvu, která přesně vymezuje dobu, ve které bude závada odstraněna.

Servis zajišťovaný společností AmiCom Teplice s. r. o. na základě Servisní smlouvy zahrnuje zejména tyto činnosti:

  • Zajištění provozu pobočkové telefonní ústředny
  • Odstraňování poruch na telefonní ústředně
  • Údržba ústředny
  • Periodické měsíční kontroly
  • Dálkový dohled
  • Rekonfigurace pobočkové ústředny dle požadavků klienta